onsdag 26 oktober 2016

Grön onsdag i dova skogsnyanser


Det var ett tag sedan jag var med i Grön Onsdag. Har haft en fundering på hur jag förhåller mig till dessa temadagar. Nu har jag kommit fram till att jag vill fortsätta att vara med, men bara de dagar då det känns roligt.

Comeback-lackningen blir en skön skitlette i höstiga skogsnyanser. Det är Isadoras 517 "Urban Green"och Pretty & Polished "Plant we all just get along". Jag har visat båda tidigare, men aldrig tillsammans. Båda är underskattade lack, speciellt "Plant we all..." och de är väldigt fina ihop. Dova nyanser, just det jag känner för just nu.

Lite extra passande att lacka med "Plant we all just get along?" just nu, då det är inspirerat av trädkaraktären Groot i "Guardians of the galaxy", och trailern för uppföljaren släpptes häromveckan.

Oavsett om du tycker att detta är urläckert eller vill ha mer knallfärg, så hittar du mer grönt hos Karin på "Vacker & Underbar"


2 kommentarer:

  1. Klart du bara ska vara med om du tycker det är roligt! Är väl ingen som tvingar dig? =) Temadagarna uppkom ju för att driva lite trafik till varandra, så vill man inte vara med är det ju ok. Jag är iaf väldigt glad att du ville vara med idag och visa din fina skittle! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Karin! Nej, det är ingen som har tvingat mig annat än jag själv. Idag kände jag för att vara med, och jag kommer att dyka upp igen-när den gröna kreativiteten faller på =)

      Radera

Jag svarar kommentarerna här i min blogg så att alla har chansen att hänga med i diskussionerna.