onsdag 8 juni 2016

Grön onsdag Depend 4063 "Secret Garden"


Syntolkning: En högerhand med naglarna målade i sidenmatt mintgrönt.

Dags för grön onsdag idag. Har inte hunnit klura ut någon nailart, utan idag visar jag ett lack på egen hand som jag mest använt tillsammans med andra. Det är Depend 4063 "Secret Garden", från "Garden Dreams"-kollektionen som kom för några år sedan. Det här är ett lack som jag gick utanför min komfortzon när jag köpte. Jag brukar föredra djupare färger, men de senaste åren har jag känt ett sug efter mintgrönt, och när jag köpte det så ville jag utöka min lackreportoar. Dessutom är mintgrönt en pastell som fungerar både sommar och vinter. Det, i kombination med att naglarna får lyster och känsla av vågslipade stenar, gör att ni nog kan få se detta i flera kombinationer på mina händer under sommaren.

För mer grönt, i alla nyanser, titta in hos Karin =)



8 kommentarer:

  1. Fint! Är väldigt förtjust u mintgrönt, särskilt på sommaren. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket=) Ja, det är en skön färg på sommaren, men är det åt det isigare hållet kan det funka på vintern också =)

      Radera
  2. Håller helt med om att det är ett lack som alltid passar och det är riktigt snyggt också :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Det är det, jag har redan planer på nailart där det ingår.

      Radera
  3. Svar
    1. Tack så mycket, det tycker jag med =)

      Radera
  4. Underbar nyans! Tänk den med holo! Mums!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket =) Mintgrönt holo, det vore fint. Har insett att jag gillar ljusa holon lite mer än mörka, trots att jag är hårdrockare och allt ;-) Crows Toes hade ett underbart som hette "Alfheim", ångrar att jag inte köpte det när Edgy reade.

      Radera

Jag svarar kommentarerna här i min blogg så att alla har chansen att hänga med i diskussionerna.