måndag 18 januari 2016

Blå måndag Depend 2034 "Steel blue"


Tro det eller ej, men jag har andra färger på mina nagellack än grönt ;-) Som en övergång så deltar jag i "Blå måndag" hos Makeupbyblowfish med ett lack jag har köpt hos Karin från "Vacker & Underbar". Sistnämnda säljer förövrigt sina lack igen, så kika in tycker jag. 

Lacket, Depend 2034 "Steel Blue" kommer från Depends holografiska kollektion och är verkligen vackert. Jag skulle dock kalla det isblått. Regnbågarna är scattered, med det är inga lättskrämda rackare, det lät sig t.o.m lockas fram med hjälp av en led-lampa (undre bilden). Mycket passande lack till det snöiga vädret och till vinterbleka händer. 




2 kommentarer:

  1. Tjusigt! Jag har fortfarande otestade lack från deras holografiska kollektion. Dumt. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket =) Ja, det är riktigt trevliga vardagsholos, ifall du vill ha holo-naglar som inte syns över hela grannskapet jämt =)

      Radera

Jag svarar kommentarerna här i min blogg så att alla har chansen att hänga med i diskussionerna.