måndag 15 juni 2015

Blå måndag: Pahlish "Mad man with a box"



I min gamla blogg hade jag en kategori som heter "Nerds collide", och den passar även idag. Jag gillar blå nagellack och jag gillar "Doctor Who". Vad kan då vara bättre än ett blått nagellack med "Doctor Who"-inspirerat namn? Mitt bidrag till Emelies "Blå måndag" är "Mad man with a box" från Pahlish. Det är Mrs Datas förtjänst att jag hörde talas om det, och det är jag glad i och med att det är ett så snyggt lack, blått med glitter i flera färger. Är det någonting Pahlish kan så är det glitter/skimmer, de får ett djup i det som jag verkligen gillar, de är värda sitt pris. Det här är full pott =)

4 kommentarer:

  1. Det var en liten läckerbit:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är den-värt varenda krona jag spenderade på den och extra kul att den är döpt efter en replik i min favorit-tvserie. Extra bra att ha på sommaren =)

      Radera
  2. Fin härlig färg! Jag gillar Pahlish lack riktigt mycket faktiskt :)
    Tack för att du var med på blå måndag och ursäkta min sena kommentar, jag är magsjuk :(
    Trevlig midsommar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack detsmma :) Den är riktigt härlig =) Ingen fara angående sen kommentar, hoppas att du mår bättre snart =)

      Radera

Jag svarar kommentarerna här i min blogg så att alla har chansen att hänga med i diskussionerna.