torsdag 28 maj 2015

United in grey-Palish "Ghost shift"




Jag har hunnit bli ett år äldre sedan senaste blogginlägget. Eftersom året mellan min 33:e och 34:e födelsedag har varit ganska tufft så kände jag att ovanstående gif passade bra in på stämning.

Jag passar också på att vara med i Lacky Corners "United in grey", dedikerad till det grå bandet, som är bandet för tumörsjukdomar i hjärnan. Det har jag tyvärr sett på nära håll, och jag önskar inte min värsta fiende att se en nära anhörig drabbas av det. Det är ungefär det jag har att säga om min erfarenhet av det.

Mitt bidrag blir Pahlish snygga grå holo "The Ghost Shift". Riktigt snyggt, just för att det blir inte silver-holo, utan det blir elegant ljusgrått. Dessutom en diskret holo, så det fungerar som vardagslack också. Namnet kommer från "Doctor Who", om ni undrar. Som kuriosa kan också nämnas att detta är mitt första hololack.





2 kommentarer:

Jag svarar kommentarerna här i min blogg så att alla har chansen att hänga med i diskussionerna.