onsdag 4 mars 2015

Lunch på stan...bara så där

Det finns tid för att prata om saker man vill ha plats för i sitt "nya liv",  och det finns tid för att göra dem. Idag var det tid för det sistnämnda. Darth hade nämligen skapat ett evenemang på facebook om att äta foodtruck-lunch och hänga lite. Det är en sak som jag saknade med mitt gamla jobb, att inte kunna ta en lunch på stan med polare och vänner. Det är dock en sak som jag tycker ska ha plats i mitt nya liv. Så det blev en timmes lunch i stan, fyra personer, varav en ny, som åt texmex och diskuterade Stockholm och Star Wars. Trevligt och kul, jag och Darth har inte träffats på ett år. Det ingår också i framtidsplanen, att bli lite bättre på att träffa polare och vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag svarar kommentarerna här i min blogg så att alla har chansen att hänga med i diskussionerna.